Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 3 december 2008

Det är något specielt med mig och bolibompa...

Hmm somnade när jag skulle hålla Smilla sällskap och kolla på bolibompa igen... Hmm bara det att denna gången somnade jag en kvart innan det ens hunnit börja. En halvtimme senare vaknade jag av att mamma sa att min mobil hade ringt, jag for upp och letade efter den men insåg sen att jag hade den i fickan. Jag hörde inte mobilen som låg i fickan men det gjorde mamma som var i ett annat rum, Creeepy. Sen la jag mig i sängen och sov till kvart i 8. Sköönt, fast är fortfarande jävligt trött =P.

Hmm, annars har det väl inte hänt så mycket, lite förkyld fortfarandde och det är seegt för vill juh hälsa på och fota Annikas bebis. OJ!!! Det har jag nog glömt att skriva här kom jag på... Annika, min kusin som jag fotade för ett tag sen har juh fått en bebisen nu, William. Eller ja det var ett tag sen men endå... =).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, ja, och du följer väl med din mamma på lördag och hälsar på va?? så får du äntligen se den lilla skiten =D