Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

lördag 6 december 2008

Uppsala... =)

Nu sitter jag i hos älsk i Uppsala, har nyssåkt ut från poker, åkte iaf inte ut först, Robin åkte ut före mig iaf =P. Gårdagen var ganska slapp och mysig, åkte buss till Uppsala som vanligt. När jag kom hit var jag massa hungrig så då lagade älsk mat så jag fick kyckling med ris och sås, massa gott! Hmm måste erkänna en sak, Andreas är nog bättre på att laga mat än vad jag är. <3<3
Idag var det också massa myys, varit på julbord med älsk och hans jobb. Det var massa gott, fint ställe och roligt folk, ÄLSKAR julmat =P

I morron blir det att åka hem, blä blä =/. Kommer sakna älsk så himla mycket men men får juh träffa honom om två veckor, då fyller jag ju år också. Men det känns som en EVIGHET dit, allt går så jävla långsamt när jag inte träffar honom... =(

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fin blogg :D