Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

tisdag 9 december 2008

Kung Fu Bebisen William =)

Stannade kvar i lkpg efter skolan idag och åkte till min kusin, hon har nydligen fått en liten killesom heter William som jag ville träffa och fota lite. Tyvärr hade dom väldigt dåligt ljus i lägenheten och trotts att annika ställde sig på bordet och satte i nya glödlampor i lampan så blev det mycket suddiga bilder, hatar att min kamera är såå ljuskänslig... Hmm nu såg jag att dom hade en jättebra lampa på bilden som vi kunde ha använt men men, kan juh komma ihåg det om jag ska dit och fota nån mer gång =).

Fastnade för denna bilden på William även fast den är suddig, ser ut som han utför kungfu eller något =P.

Resten av bilderna kommer in nån gång under veckan/helgen fårse när jag har tid, mycket prov och sånt just nu...

Inga kommentarer: