Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 18 december 2008

LOOOV !!!!!

Idag hade vi avslutning och nu är det LOOOOV =).
Fan vad fort denna terminen har gått endå =P
Riktigt slapp dag idag, lärarna hade ordnat jättefint i TV-studion och fixat dit Guitar Hero på en scen med storbild, ljus och allt, till och med en discokula =P. Jag som typ inte testat GH var tråkig och spelade inget men det var kul ändå och när vi körde klasskamp, mediaettorna mot varandra så vann vår klass, typ tack vara Robin och Tobbe =P.
Efter det så drog vi till kyrkan och lyssnade på nån kör som sjöng, det sög verkligen. Asså dom sjöng jättebra men kändes nästan som en gudstjänst eller nått så lyssnade inte så mycket. Har bakat FYRA kladdkakor idag också, mamma skulle ha fika med sig till skolan(hon är lärare) så hon fårgade om jag kunde baka. Men inte ätit nått sj, lite seg tfaktiskt är juh galen i kladdkaka, aja får väll tårta på söndag så överlever nog. ;)
Nu ska jag gå och packa iordning vad jag ska ha med mig till pappa, ska dit i morron...

Mer bilder finns på min bilddagbok klicka -->HÄR<-- för att komma till den. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

JUUUUULLOV!! :D :D :D

Svar: Åååh, tusen tack! :D :D nu blir jag happy! :D