Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

söndag 21 december 2008

Födelsedag och veterinär

Min födelsedag idag, men innan jag börjar skriva om den och allt jag har fått så ska jag brätta om en liten ledsam sak... Idag på morronen när jag kom ner för trappen var det ingen hemma, varken pappa, carina, hunden eller bilden var hemma. Efter ett tag så kom bilen in på parkeringen och pappa kommer bärandes på Mixa(hunden asså)... Mixa och pappa hade varit ute och gått när pappa hade kastat pinne med henne så ställde sig pinnen rätt upp ur marken och Mixa råkade springa på den och börjat halta. Pappa hade ringt Carina så hon fick komma och hämta dom. Mixa hade ett ganska stort öppet sår i ljumsken så Pappa & Carina fick åka till veterinären med henne och nu ska hon sys och veterinären sa att det inte var något att oroa sig över, kommer uppdatering om det senare när jag vet mer...

Nu till min födelsedag...
Åkte iaf till mamma efter det här dramat och blev firad med tårta och massa :).
Fick en massa mysig filt och ett USBminne med 8gig av Älsk, en bok om foto av Morbror, pengar av morfar och farmor, tröja av Carina och en BÄRBAR DATOR av Mamma, Dick, Pappa och Carina, ni kan juh fatta hur glad jag blev...:)
Juste fick en pudervippa av Smilla också för att hoin tagit sönder in gamla :P.
Tack allihopa för en bra dag och tack för att du stannade lite längre än vanligt älskling :) <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte väl att det var dags för dig att bli lite äldre härom dagarna. Grattis önskar hela familjen, William skickar lite kärleksdregel på posten! =)

Sara Brehmer sa...

Sv: Tack :) Men dreglet kan jag ta när ni kommer hit istället så slipper alla brev bli kladdig :P

Asksvart sa...

GRATTIS på födelsedagen!!!
Hitta hit av en slump.

Anonym sa...

Likadant USB som jag(A)
Haha men grattis igen! ;D