Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 17 december 2008

Dagen och William :)

Idag hade vi först grak där skrev vi en annanons om nån tomatsås, sen tittade vi på film efter det var det lunch sen tittade vi klart på filmen, Save The Last Dance hette den och var riktigt bra... Efter det hade vi matte och fick tillbaka våra prov, hade MVG, helt chockad maxpoängen man kunde ha var 30 och jag fick 29, hmm måste varit ett väldigt lätt prov för såå bra på matte är jag inte... =P

Inte orkat uppdatera här på bloggen, varit så himla trött senaste tiden, är nog för det är så mörkt ute, men idag har jag iaf kollat igenom bilderna på William han är såå söt men de flesta bilderna blev jättesuddiga... Här kommer iaf en sötisbild på honom sen får jag se om jag lägger upp mer här senare :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad söt den bilden var!!!! =D Vi tar med usb-minnet när vi kommer på julafton så får vi titta på de som blev bra! =) Och förresten, 29 på matteprovet, så jädra bra! Det ska du vara stolt över, det är inte alla som lyckas klara skolan så bra som du gör! =)