Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 31 december 2008

Shopping & Trasig kamera

Igår var jag i Uppsala med Bellis och Emme... Vi shoppade lite lr ja rätt mycket faktiskt, Bellis köpte ny tröja, Emme köpte massa som hon skulle ha på sig nyår och jag tror jag brände upp nästan alla mina julklappspengar :P Jag köpte massa nytt eller iaf dyrt... Kommer nog bilder på lite av det jag köpt snart för älsk har lovat att ta bilder på mig nån gång i helgen :).

Hände en tråkig sak igår också lr ja både tråkig och bra. Min kamera har juh en display som går att vrida på men plasten runt den har typ spruckit så har tejpat hela min kamera, inte mitt fel att det har spruckit faktiskt har inte tappat den, vet inte vad som hänt. :P Men men mamma ringde iaf till FotoVideo där jag köpte kameran och de sa att vi skulle skicka in kameran efter helgen och det går på garantin fatta bad bra med tanke på att garantin gick ut den 29:e... Hmm vara utan kamera är därimot inget jag längtar efter, får väl låna pappas kanske? :)

Inga kommentarer: