Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

lördag 20 december 2008

Julmys och bastu :)

Idag har jag och Älsk varit i jkpg och handlat julklappar men är ändå inteklar med mina... Har tänkt attköpa en sak till Smilla men den är slut överallt =/ Aja får se om jag hittar den i Tranås i morron annars blir det kanske lkpg på måndag, om jag nu orkar =P.
När vi kommit hem hade vi lite minijulafton, jag fick ett underbart duntäcke för attjag alltid Andreas täcke när han ärhär för att det är varmare än mitt :P. Av mig fick Älsk en necessär med lite dusch saker och sånt i, det var baranågot litet för atthan ska få en större present av migsen när han fyller år. Efter våran lilla paketutdelning bastade vi och åt mat och efter det klädde vi granen :) Nu har vi kollat klart på en beckfilm och ska snart sova... :)

Inga kommentarer: