Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

tisdag 9 december 2008

Udda & Flummigt Tandläkarbesök...

Idag har jag varit hos tandläkaren. Besöket var lite udda... Det var en vanlig kontroll men ändå väldigt olik alla andra kontroller jag varit på. Först kom jag in och det var två tandsköterskor i rummet, en som jag brukar ha och en som jag inte kände igen.
Hon som jag inte kände igen skulle ta sånna där röntgenbilder som dom brukar och som jag förövrigt HATAR, tycker det gör så ont när man ska bita ihop. Denna gången blev det typ fel hela tiden när de tog bilderna så fick ta om bilderna typ fyra gånger på varje sida så har skavsår under tungan efter den dära grejen som man har i munnen.
Aja det konstiga tandläkarbesöket hade bara startat nu kom en lite smått flummig göteborgare in i rummet sa "halloj halloj" och presenterade sig som min nya tandläkare... Man kan juh lugnt säga att jag aldrig haft en tandläkare som varit något lik honom. Asså vet inte hur jag ska förklara besöket, han var bara allmänt flummig fast förklarade ändå allt vad han gjorde så var seriös oxå på något sätt.
Aja, även att han var väldigt flumm så hoppas jag på att få ha kvar min konstiga tandläkare även nästa år för på nått sätt var han ändå väldigt bra =P.

Inga kommentarer: