Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

måndag 15 december 2008

I skolan...

Sitter i skolan och glor, första lektionen i GRAK snart (Grafisk Komunikation)Hmm vi kommer typ bara hinna med två lektioner nu innan lovet så känns lite onödigt att börja, men vi ska iaf lära oss lite indesign och sånt... Hoppas att det blir någolunda kul och att vi får slutat tidigare också. Idag ska jag kanske hem till pappa en stund efter skolan sen är det plugga lite matte som gäller, prov i morron.

Ont som fan i ryggen har jag haft också hela kvällen igår och hela dagen idag, kune typ inte sova pågrund av det =(. Men mamma ska nog prata med nån som ska kolla om det är något speciellt med min rygg med tanke på att jag får väldigt ont ibland, undra om det har med att jag trillade i trappen att göra....

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.

omdigitalkameror.se
Stefan