Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 22 oktober 2008

Bolibompa !??

Det blev visst inget bloggande igår, somnade till bolibompa =P. Hade typ migrän ellr något igår när jag kom hem mådde illa och hade jätteont i huvudet. När jag skulle prata med mamma så satt hon och kollade på bolibompa med smilla då la jag mig i soffan sen somnade jag direkt... Jättelyckat men vaknade iaf innan bolibompa var slut så jag kunde gå och lägga mig i min egna säng, soffan är inte värdens skönaste att ligga i. Smilla bara kollade på mig när jag sa godnatt till henne innan hon ens hade borstat tänderna =P.
Aja dagen igår innan jag fick migrän var iaf kul, vi körde judo och massa på idrotten, det var AS kul. Jag och Malin ska kanske dit någon mer dag och testa lite, så det är ju bäst att ni aktar er för mig sen... xD.

Inga kommentarer: