Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

måndag 13 oktober 2008

SJUK =/

I helgen var jag på race, det kommer mer om det i nåttsenare inlägg... Helgen var massa kul förutom en sak, jag har varit genomförkyld hela helgen och i lördags så hade jag nog massa feber också... =/. I morse hade jag tänkt att gå till skolan trots min förkylning, för jag är juh piggare än jag varit i helgen iaf. Men sen kom jag fram till att jag inte ville sitta i skolan och snörvla hela dagen plus att jag inte vill smitta alla andra. När jag hade gått upp och gjort iordning mig och allt bestämde jag mig ändå för att stanna hemma.

Så nu sitter jag sminkad och påklädd här framför datorn istället för att vara i skolan och flumma runt på rörlig bild. Men men nu ska jag ta lite varm O'boy och hostmedicin sen ska jag gå och lägga mig igen! Bilder och mer från helgen kommer nån gång i veckan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vilka sjuklingar vi är! xD