Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 9 oktober 2008

Studiedag

Idag har det varit sååå skönt att ha studiedag... Har varit hemma hela dagen, var bara ute och busade med hunden en stund förut, annars har jag bara varit hemma och latat mig hela dagen... Kollat på massa Andra Avenyn avsnitt också för lyckas alltid missa dom i veckorna.
I morron blir det att åka till mecracet efter skolan med Danne, senare på kvällen kommer Andreas också dit =D. Nu ska jag kolla på sötisarna i Andra Avenyn sen ska jag packa inför helgen =). Blir nog uppdateringar på söndag eller måndag beror på hur sent vi kommer hem...

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Tack så jättemycket, grejen är den.. Att Fanny är en utav de modeller jag själv frågar ifall jag får fotografera, dels för min egna del för träning skull så att säga, och dels för att vi jobbar så pass bra tillsammans, ifall jag fotar "utomstående" så blir det ju mot betalning, medtanke på den tid man lägger ner på arbetet med fotografierna efter. :)