Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 15 oktober 2008

Andreas <3



Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska bestämma sig om han kommer eller inte i helgen, hoppas verkligen att han kommer fast förstår om han stannar hemma också han har faktiskt inte varit hemma på fyra helger. Vi ses juh iaf länge sen på lovet för jag lär nog stanna en stund i Uppsala då vet inte hur länge det blir än, men hoppas jag hinner att träffa lite folk under veckan iaf. Får sällskap på bussen hela vägen till Uppsala, Bellis ska upp till sin mamma i tierp så vi har beställt biljetter tilsammans =).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha men vi får se, för jag orkar inte gå om jag inte mår bra. Allt blir bara jobbigt då XD
Men jag ska verkligen försöka! <3

Anonym sa...

Hej. Hamnade på din blogg och satt och läste lite. Kolla gärna in bloggen som jag brukars kriva i :)