Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 8 oktober 2008

Saknar Andreas... <3

Idag har det inte hänt mycket alls... I skolan var det bara massor av tråkiga ämnen idag förutom ett, rörlig bild. Det var faktiskt jättekul, jag och Malin spelade in någon film om nån plånbok som alla skulle göra sen redigerade vi den, lite småkul blev den iaf =P.
Nu sitter jag och pratar i telefon med älsklingen saknar honom så det gör ont, det går inte att beskriva =/ (För er som inte vet så bor han i Uppsala). Nio månader och en vecka med älsklingen nu och det lär ju bli mycket mer har vi klarat oss nio månader kan vi klara oss ett bra tag till också även att vi bor långt ifrån varandra. Får i alla fall träffa honom på fredag, såå skönt sen på höstlovet ska jag nog vara där ett tag. Ganska jobbigt att han jobbar nästan hela dagarna när jag är där men det löser sig nog, det går alltid att hitta på något =).


Foto: Mamma
Plats: Öland
På bilden: Jag och Älsklingen

1 kommentar:

Catta sa...

Såååååå jävla fin bild :D