Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 22 oktober 2008

Min dag

Idag har jag iaf hållt mig ifrån bolibompa och migrän tur det, fatta att jag sov vid denhär tiden igår =S.
Idag var sista rörlig bild vi fick en dvd med alla filmer vi har gjort där, ska kolla på det senare tänkte jag.Annars har det väl inte hänt så jättemycket... Jo, har haft matteprov oxå, bara två uppgifter jag kände att jag inte klarade och jag HATAR egentligen matte så tycker att det var riktigt bra, en av dom var en MVG uppgift som nästan ingen kunde fick jag höra senare och en annan kom jag fram till hur jag skulle gjort nu efteråt... Lyckat.
Nu ska jag fortsätta med att redigera bilderna på Annika, ska försöka hinna klart idag eller i morgon så några bilder kanske kommer ut här på bloggen i helgen eller på måndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sara. Såg att du går ljunkan o sökte modeller i linköping/tranås. Bor Själv i Linköping vid tannefors o är 21 år. har själv gått ljunkan. Har lite bilder på mig på min blogg : http://gustavax.blogg.se/2008/october/no-ones-gonna-love-you-more-than-i-do.html

Vore coolt om du var intresserad. Antagligen svarar du bara till min blogg eller så lägger du till min msn: lunarklubben@hotmail.com (mobbas inte för namnet)
Om du är osäker är det bara följa min blogg lite och få en blick av mig.

deutschland über alles