Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 30 oktober 2008

SNÖ !?

Idag åkte jag kl 06.30 från uppsala... Så när jag skrev förra inlägget var jag ganska så trött... När jag kom till norrköping mötte jag mamma vi gick runt och glodde lite överallt på stan och åt massa god tacobufé, rekomenderar resturagnen över Mcdonalds på stan i norrköping ;). Senare drog vi till Media markt och Toys'n'Rus med Smilla. xD Jag köpte ingenting idag, har nästan inga pengar kvar av barnbidraget så måste spara... =/ Ja jag får fortfarande barnbidrag, fyller juh i december =P

När vi åkte därifrån regnade det väldigt mycket sen när vi kom ut på motorvägen började det snöa(!!!). Hmm skitkass bild blev det men ville ju inte blöta ner kameran så tog en liten snabb bild ifrån dörröppningen på McDonalds i Mjölby =P.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken läcker bild!!!!

Emma sa...

Skitkass???!?!?! Det är ju hur fräck som helst!