Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

måndag 27 oktober 2008

Kossa och shopping

Idag har Andreas jobbat så jag har inte gjort så jättemycket, gjort lite läxa och varit ute och fotat lite, såå himla fint här. Självklart så fastnade jag juh lite extra vid Andreas grannes SÖÖTA kossor så när jag kom hit igen så var det nästan bara bilder på en av kossorna var ute, som ni kanske ser...
När Andreas kom hem igen åt vi sen tvingade jag iväg honom till Thuns(en klädaffär här mitt på landet) haha Andreas som hatar att shoppa kläder satte sig och kollade på svampbob med småbarnen Aja köpte bara en tjocktröja där, blir mer shopping på Onsdag med Bellis & Emelie. =D


Ni måste väl hålla med om att den är sööt ?

2 kommentarer:

MissMian sa...

Söt ko!!! Men du vilket underbart foto det översta är!!!!

Anonym sa...

Svar: Tack så grymt mycket! :D