Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

fredag 24 oktober 2008

Buss flumm

Nu är jag på väg till Uppsala bytt buss i sthlm och fick nyss reda på att jag hade haft Internet hela vägen hit... Lyckat =P. Aja blev lite panik innan i lkpg för jag och Bellis hade beställt biljetter till bussar som gick samma tid och allt bara olika nummer så om inte med samma buss... Men efter ett tag så löste det sig och en snäll kille gick med på att byta biljett med mig =D.
Jaja flumm flumm... juste på foto idag snackade vi bara men måndagen efter lovet blir det ut att fota.. Gött med systemkameror då iaf, snacka om att jag börjar tröttna på min sega sak ne då den är bra men bara väldigt dålig när det är svagt ljus... =P
Lalala vad gör man på en buss då ? FLUMMSAR =P. Och pratar med någon kille som satt bakom oss förut och glodde på datan hela tiden, sen bad han mig sätta på låtar och massa... hoppas att han inte läser detta =$

Gubben ÄR söööt xD

Inga kommentarer: