Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 15 oktober 2008

Min dag...

Idag har varit en ganska seeg dag i skolan, först var det Rörlig bild och sen Elevråd, för är faktiskt med i mediaprogrammets elevråd =P . Haha inte för att vi är så seriösa, tar upp nån liten sak sen sitter vi bara och snackar skit. Nästa gång ska vi nog ha fika också, som skolan betalar såklart ;D. Det var det ända idag som var bra för sen så hade vi bara massa kärnämnen, matte svenska och engelska. =/
Efter skolan drog jag och Clara till gotteriet och fikade. Självklart var det kladdkaka med glass som gällde, men nu har de höjt priset så det kostar hela 30kr ett stort - för det tycker jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar på svar: Ja vad roligt! Säg till när du kan/har lust så är det bara att komma förbi, jag har sällan något för mig de dagarna ändå! Du har väl mitt nummer? Så kan du alltid skicka ett sms och säga när du kommer! =D