Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

måndag 5 januari 2009

5 januari 2008

Neej, fel! kan aldrig vänja mig vid att skrva 2009 =P
Aja whatever hemma i tranås nu iaf, det var väldigt ensamt att sova utan Älsk igår kan jag juh lova, har lixom vant mig vid att ha någon brevid mi nu på lovet...

Min trasiga kamera är iaf skickad till affären där jag köpt den, FotoVideo i Sthlm, de skulle skicka den vidare till nån som ska laga den... Sorligt att skicka iväg den juh... Men men tur att FotoVideo tog imot felet så det gällde på garantin även att den gått ut (Gick ut den 29 tror ja de var). Nu blir det nog inte så mycket bildr här på bloggen iaf inte nya... Har fått låna pappas lilla digitalkamera så länge men den är inte så mycket att ha...
Bilderna som andreas tog på mig i fredags lägger jag nog in senare ikväll iaf men nu ska jag ner och äta...

1 kommentar:

Anonym sa...

att du inte kan låta bli att ha sönder saker då