Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

tisdag 20 januari 2009

Tisdag 20 januari 2009

Idag var det skridskor som gällde första lektionen och jag typ suger, nej då de var helt okej, väldigt kallt bara =P. Vågade iaf komma även att jag inte åker som ett proffs direkt tillskillnad från vissa andra, känn er utpekade ni vet vilka ni är ;).
Ventilationen har gått sönder i skolan så man får typ piss ont i huvudet på lektionerna men annars har väll dan varit helt okej. Flumm på matrasten oxå, man kan juh lätt säga att jag Ida och Sandra är konstiga, varför skriver jag inte ens så illa är de... =P.

Okej jag har inget att skriva och är massa trött så...
Godnatt !

BTW. Jag och Hanna kanske ska börja på stepup snart, på både tisdagar och torsdagar har jag för mig hon sa så nu är det att bli nyttig som gäller ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha skit den var klurig... Nej det visste jag inte men det gör inget för nu vet jag det och kommer inte glömma ;)