Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

tisdag 13 januari 2009

13 Januari 2009

Idag har vi haft första idrotten denna terminen, den var helt okej det blev mest lekar som doppboll och spökboll. :) Nästa vecka är det skridskor som gäller på idrotten men ska till en sjukgyjmnast då för jag har haft ont i min rygg hoppas vi kan omboka det för jag vill vara med på skriskor inte för att jag är så bra på det men tycker verkligen att det är kul :P

Har tänkt på en annan sak känns som jag stängt ute många av mina gamla vänner på senaste tiden, förlåt för det. Orkar bara inte göra något på kvällarna, man komer juh hem så sent sen på helgerna umgås jag oftast med Andreas... Får ta mig tid att umgås mer med er, hör av er så ska jag inte säga nej utan föröska hitta nån gång det fungerar istället ;D <3<3

Inga kommentarer: