Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 8 januari 2009

I skolan...

Nu är trötta Sara tillbaka :P

Igår så somnade jag typ direkt när jag kom hem och la mig framför Tv:n sen vaknade jag till en liten stund sen gick jag och la mig igen vid typ 9 :P. 
Älsklingen är sjuk nu också så hoppas att jag inte blir det, han är förkyld och har feber typ så kanske är det jag hade när jag var där uppe, får väl hoppas att han kryar på sig iaf, han lät inte pigg när jag pratade med honom förut iaf.
Idag har vi haft 2h mediekommunikation ganska kul faktiskt vi typ körde lite lekar och övade att prata inför folk...
Nu sitter jag i skolan ska ha min sista lektion snart, vi kommer nog bara sitta vid datan och skriva något, ganska slappt. Sen ska jag följa med Malin på stan en stund :)

Btw. Saaaknar min kamera !!!<3>

Inga kommentarer: