Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

tisdag 27 januari 2009

Lite sömn ?

Igår gjorde jag en såndär jätterolig sak, eller inte, somnade på bussen och åkte förbi min busshålssplats några kilometer senare vaknade jag och fick gå på en liten cykelbana som ligger lite avsides med vägen och inte har några lysen, på de flesta ställena finns det skog emellan vägen och cykelbanan också. Det var verkligen kolsvart och desutom dimma men efter att ha gått ett par kilometer kom mamma och mötte upp mig med bilen, lite extra motion är juh alltid bra =P
Aja i morse mådde jag inte alls bra så stannade hemma, nu är det mycket bättre nu. Blir inte att sova hos Hanna som det var tänkt =/ men drar nog till stepupen ändå och tar det lite lugn, får se hur de blir =).

läsa står på schemat idag också, har lite mer än 100 sidor som ska läsas till torsdag så är bara att sätta igång, "hon går genom tavlan ut ur bilden" heter boken, den är bra fast jävligt hemsk också, usch usch...

Inga kommentarer: