Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

söndag 25 januari 2009

25 januari 2009

Haha sry, hade visst skrivit 2008 istälet för 2009 =P.
Igår var jag först på stan med mor och Smilla, där köpte massa snälla mamma snowboardskor till mig och jag handlade hårfärg, blont så klart ska bara Aja, s
en på kvällen var jag hos grannen, träffar aldrig honom känns det som,fattar inte hur man kan bo så nära varandra och typ aldrig träffas. Han fyller iaf 20 i morron så det var lite fest där, massa kul...=).

Idag blir det nog att åka till Kimsan lääänge sen man träffade henne sen ska jag fylla i ledighetslappen till skolan och på kvällen är de plugg som gäller, prov imorgon suug suug.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det står 2008 men det är 2009 i rubriken :O

Anonym sa...

hej , såg ditt inlägg att du leta modellet i linköping på stylesearch.se. undrar om du fortfarande gör det? iså fall har jag en kompis som skulle vara mycket intresserad :)