Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

måndag 5 januari 2009

EGO Sara

Här kommer nåra av bilderna som Andreas tog när han fotade mig i fredags :)
Tycker faktiskt han är riktigt duktig, specielt med tanke på att han typ inte fotat nånting innan vi träffades.







Det mesta jag har på mig på bilden shoppade jag loss på när ja var på stan i Uppsala med Bellis och Emme. Så får väl skriva en liten lista som typ alla modebloggar gör.
Jag hade på mig:
Skinnjacka från H&M, Tröja från Thuns (finns på VeroModa oxå), Cheap Monday Jeans(inte nya) från Weekday och skor från Skopunkten.

4 kommentarer:

MissMian sa...

Underbra foton på en underbar tjej!!! :)

Anonym sa...

Skitsnygg jacka!! vill haaaa! =)

Anonym sa...

fan vilken duktig fotograf han måste jag få träffa

Sara Brehmer sa...

Anonym = Min självgoda pojkvän Andreas =P