Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

söndag 30 november 2008

Sonic Syndicate, Bilder och intervju =)

Igår var det intervju med sonic syndicate som gällde =P. Det var mycket ganska mycket väntetid, vi fick se när de gjorde sin soundcheck och sånt innan vi skulle intervjua dem, det lät jävligt bra kan jag lova... =D
Det var Richard och Karin vi fick intervjua det skulle bli jätte rörigt om alla skulle vara med sa dom och det kom vi också fram till när resten av bandet kom in och lämnade sina saker i rummet vi satt, haha grymt roligt folk var det iaf. Ska skriva en artikel om dem också tyckte min radiolärare sen skulle han försöka få den publicerad i linköpingstidningen så får väl sätta igång med den senare när Andreas åkt hem.
Inte hört Sonic Syndicate? --- > Klicka här <---

2 kommentarer:

Sandra sa...

Från början sa han väl att Malin skulle skriva den artikeln , inte du väl ?

Anonym sa...

Det var du som var där och snackade med dom, jag kan inte göra artikeln då. Jag vill inte det, liksom det blir som om jag låtsas att jag var där.