Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 13 november 2008

Hårmodevisning...

Hann inte skriva något om när jag gick hårmodell igår, var sååå trött när jag kom hem... Hehe orkar faktiskt inte skriva så mycket om det är nu heller är trött och ska packa idag också.
Men såg lite hemsk ut typ som någon blandning av en fin dam och sen såg jag nästan ut som björnligan gör runt ögonen =P. Ne så snyggt kan jag väl inte påstå men sen när jag släppte ut håret fick jag världens volym, skitsnyggt, iaf på ena sidan av håret den andra var typ lockig... Skriver mer om dethär nästa vecka då kommer det in lite bilder också... Vet inte hur mycket ja kommer att skriva i helgen men får se om det blir något. Är hos Andreas, han har typ världens segaste dator och tar inte med mig pappas bärbara den här gången.

1 kommentar:

Emma sa...

Nu är jag riktigt nyfiken... Ska bli så spännande å se bilder!!