Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 20 november 2008

Lektion...

Lalala nu sitter jag på datan, lite segt är klar med det vi håller på med, vi skulle skriva om fritidsintressen och lite på ett speciellt sett i word =P

Hahaha höll på att dö av skratt nyss, malin pratade med läraren:

Malin: - Vadå ska jag skriva om att jag umgås mycket med min pojkvän och så också ?
Läraren: - Nja jag vill nog inte veta vad ni gör på fritiden.
Malin: - Men jag menade bilder och så?
Läraren: - Nej det vill jag verkligen inte veta...

Såå jävla illa höll på att döö lite, Malin då lilla pervo ;D


Uppdaterat: Haha lektionen blev kul ändå för typ halva klassen satt och nördade quake  när vi var klara, så det ska vi nog göra typ 10min i slutet av varje datakunskap, haha kul som fan =P.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA, bara för att ni missuppfattar allting! :O
Det är ju ni som är jävla pervon! XD
Hahahahah!