Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 5 november 2008

Nu är det klippt =P

Idag har jag bara haft en lektion för efter den var det dags att gå till frisörlinjen, ska juh vara hårmodell för frisör treorna på öppethus. De färgade mitt hår sen trodde dom först att dom inte skulle klippa så mycket men jag har inte skött mitt hår, plattång och hårtork varje dag m.m. så det hade till och med gått av på ett ställe då vart jag tvungen att klippa av en bra bit. Håret blev ganska snyggt fast ganska kort mot innan.
Efter det var det lunch sedan var det dags att åka till ginatrico och prova kläder med några av de andra, säger inte vad jag kommer ha på mig eller vad jag kommer att ha för frisyr men kan juh säga att jag kommer vara barfota iaf USCH, hatar mina fötter... =P.
Modevisningen är om en vecka så kommer väl in bilder efter det så ni får se ;).

Inga kommentarer: