Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

söndag 9 november 2008

Fotomässan i Älvsjö !!! =D

Bilden är från: fotomässan.se

Jippie nu är jag glad, har varit jätteglad hela kvällen nu även att det är söndag... Ska troligen gå på fotomässan på fredag !!! =D. Såå kul... Måste bara få ledigt från skolan, men det ska nog inte vara några större problem eftersom det är en fotolektion jag behöver ta ledigt ifrån, får väl hoppas på att Woffe är snäll då... =D

Någon mer som ska dit på fregdag ?
Lämna en komentar ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men va gullig du är :)
Nej tyvärr ska jag inte det.. Det är så långt dit plus att jag jobbar :( Hade gärna velat

Catta sa...

Ååååh ja villl diiiiiiit !! men har inte råd :( Bajs ja bor på fel ställe ännu en gång :P Puss på dig

Anonym sa...

Tack så mkt ! :) Åhh, jag vill också på fotomässa ! Nu ska jag läsa om det och se om man kan åka dit (A)