Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

måndag 10 november 2008

Inställda tåg... Ingen skola =P


Hade sovmorron som vanligt på måndagar så skulle ta tåget 8.47 till Linköping... När jag kommer dit står det att tåget är försenat till 09.05 så jag, Ida och Clara satte oss för att vänta. Efter ett tag säger dom i högtalarn att det kommer en buss som går till Linköping och Norrköping istället, men bussen gick tydligen bara till Boxholm.
Vi får bara vänta5 min längre juh mer tiden går och till sist står det att tåget ska gå 09.40 men när det kommer in så är det bara folk som går av och ingen som får kliva på
.
Då ropar de upp i högtalarna att tåget är inställd och att alla andra pendeltåg hela dagen är inställda, de säger också att de inte har något information om ersättningsbussar så det var bara att gå hem igen...
Skönt att vara hemma ändå, fotat lite och druckit varm oboy MUMS. Har juh missat fotolektionen idag så inte pratat med Woffe om jag får ledigt på fredag än... Hmm får väl ta och ringa honom sen eller något hans nummer borde juh gå att hitta =$.
Nu har jag iaf lagt in en bild på mig och mitt korta hår, känner mig duktig =P.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt med inställda tåg, men lyxigt med hemma-dag på en måndag! Håret blev jättefint också! *avis*

Anonym sa...

Du kunnde ju ringt en taxi?

Emma sa...

Så snygg frisyr!! Passar dig superbra!