Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

söndag 1 februari 2009

Sjuklingen..

Fortfarande hemma, lite feberoch mår fortfarande inte bra... =/ Usch de e fan inte kul attt vara hemma och inte ha något att göra. På onsdag måste jag iaf gå för då är det nått informationsmöte om lite val och så som vi ska göra innan 2an och sen efter det ska jag på utväcklingssamtal. Hoppas jag mår bättre tills dess, annars får jag väl åka dit bara för att vara där på kvällen xD.
Nu ska jag nog lägga mig framför TV eller så blir det att sova.

Btw. får nog tbx min kamera i helgen, jippie ! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också sjuk igen :'( *BÖÖL*

Anonym sa...

Detsamma :)
(Läste din kommentar efter jag kommenterat(A))

Anonym sa...

"utväcklingssamtal" ajjaj ajjaj - så stavar man inte Sara lilla!

/Morbror Lasse