Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 11 februari 2009

Sjukling...

Jag vill ha SOMMAR !!!
Är hemma och är sjuk igen... Blev väl aldrig riktigt frisk igentligen. Skolan klarade jag av och var pigg i men såfort jag kom hem var jag tvungen att lägga mig och sova några timmar... Sen var det nog inte de smartaste att festa i fredags har haft lite svårt att andas sen dess, det är tyngre att andas på något sätt. Aja vet inte riktigt vad det är, dansade väl lite för mycket.
De ringde från fotovideo i måndags och sa att min kamera var påväg tbx från lagningen sen fick jag ett sms av posten igår om att den finns på ICA i tranås... Jipppi ! =D Nu måste jag bara blir frisk så jag kan hämta den =P. Sen blir det nog att byta till nya bloggen snart, hoppas ni följer den bloggen då istället... ;D

Inga kommentarer: