Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

lördag 7 februari 2009

7/2 2009

Gårdagen började med att tåget från skolan blev inställt så jag kom hem en timma senare så det blev massa stressigt men det gick bra, sen ringde andreas och sa att han skulle in på akuten för att han hade borrat igenom fingret =S. Jaha tänkte jag men det gick bra sen ändå bara att han fick vänta hela 9 timmar på akuten innan han fick komma in, jävligt dåligt tycker jag.
Aja efter att jag kommit hem en timma försent drog jag bara hem hämtade lite grejer o sen drog jag till lisa för att vi skulle fixa iordning oss, efter det drog vi på lite förfest hemma hos Emma och sen bar det iväg till statt.
Det var jävligt kul att träffa alla speciellt Emma och Lisa, har saknat er tack för en massa kul kväll<3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! du har blivit utmanad av mig. Läs och bestäm om du vill göra den på http://wilanand.wordpress.com/2009/02/07/utmaning/. Kram!