Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

lördag 9 februari 2008

Pyro =/

Usch när jag skriver om Mixa kom jag o tänka på att jag inte har någon bild på Sigge här o har typ ingen bild på min älskade svarta pälsboll till kanin överhuvudtaget. Det värsta är att han nog inte har många år kvar o leva, han är 6år o det är ganska gammalt för en dvärgkanin. =/ Men han är keligare och mer sällskaplig än någonsin så de blir väl att hoppas på det bästa.


Somsagt jag hittade typ ingenbra bild på honom men här är en bild en kaninunge från hans o strutens kull som dom fick sommaren -06. Pyro var Theos kanin den kaninen hopptränade jag mycket med , han var jätte duktig på hoppning och jag hade tänkt att börja gå på tävlingar med honom.. Då hände det något hemskt en dag, en idiot (förlåt för uttrycket) höll inte reda på sin hund hon hade lös och hunden sprang in på Theos trädgård och bet ihjäl Pyro genom gallret. =/ Theo hittade sedan kaninen liggandes blodig o död i buren ='(

1 kommentar:

Lilo sa...

Jaa du! Svarta hundar är bara värst att fota! Det är omöjligt nästan! ;) Blixtfoton blir aldrig bra, ögonen lyser så de ser helt galna ut. Fast jag brukar scrappa de fotona ändå. Ute går det hyfsta... men pälsen ser aldrig riktigt svart ut även om den är det. Nu börjar Laban bli lite grå och det blir liksom mer grått än vad det är på riktigt, inte snyggt. Jag brukar försöka fixa färgerna lite i photoshop efteråt så de blir mer verklighetstrogna.