Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 6 februari 2008

Några layouter


Har börjat med en bilduppgift som går ut på att göra en bok om de 10 första skolåren och såhär ser min framsida ut =P. Kommer mer bilder på resten av "boken" lite då och då ;).


Har gjort mitt första kort som är en allahjärtansdagpresent till mitt ex... Han får den lite tidigare eftersom jag inte är hemma då och av honnom fick jag en massa söt bok som heter snobben och kärleken.



Nu börjar lost !!!
HEJDÅ <3

3 kommentarer:

Jag... sa...

Men du! Vad duktig du är! Ska bli spännande att få se resten av boken!

dfhjk sa...

fan va snygg 10 första skolår.
ja ska oxå göra ngt liknande. men min blir typ blå. hur skrev du ditt namn på bilden på dig?

Lilo sa...

Vad fint du gör!!! Kan tänka mig att din bok blir väldigt speciell!