Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 14 februari 2008

Lite babbel...

Barnkalas vart det idag hemma hos lilla ida som fyllde 1år, det kommer bli ett kalas till på söndag för då fyller lilla Smilla oxå 1år. =).
Har massa fina bilder från dagen på dom små gullegrisarna men de känns som det är bäst o fråga innan jag lägger ut något och de tänkte ja ju såklart inte på innan jag kom hem. =P
Imorron ska jag te uppsala igen till älsklingen, kommer hem på lördag så det dröjer nog ett tag innan jag skriver eller lägger in några flera bilder...

Ha en jättebra alla hjärtans dag Y

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: Åh, tack så mycket, vad glad jag blir :D

din bild på rosorna är jättefin :)

Anonym sa...

vilka söta blommor

Sara Brehmer sa...

Haha dom är juh från dig älskling ;)