Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 24 september 2008

SSK-Finalen

Var på ssk-finalen förra helgen det var massa kuligt =D. Kom dit sent på fredagskvällen då gick jag o la mig direkt sen på lördagen var det att jobba på postering som gällde, stod på postering med Josefin och Leo. =D Efter racen var slut han jag knappt gör iordning mig för kvällen innan det var mat och fest som gällde. Det blev en jättelyckad och massa kul kväll. På söndagen åkte jag hem till sommen igen, fick skjuts av Ida och Laban hem.
Tack för en jätte kul helg allihopa =D <3


Thomas Johansson vann superkart SM.

Staffan Olars slutade som fyra i SSK-Classic pågrund av bakaxelras så fick han bryta sista racet denna säsong.

John-Erik Öberg fick avbryta racet pågrund av oljeläckage.

Linus Westman slutade som fyra i Volvo Original Cup.

Mikael Levander besökte sandfållan men slutade ändå som fyra totalt i serien.

Våran egna paparazzi Bengt-Åce var i farten med sin kamera.

Josefin och Leo =D

Nu ska jag upp och äta kyckling, mumma!!!
Sen vid nio tiden kommer Andreas äntligen hit, hoppas att det inte är för långa bilköer i Sthlm =D <3

Inga kommentarer: