Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 10 september 2008

Egot är i farten igen=P.

Lalala... nu har jag varit massa seg att uppdatera här igen men men det får ni stå ut med =P . Har varit sjuk inte varit pigg alls och mått massa dåligt. Var hemma från skolan igår men kände mig bättre igårkväll så gick idag, vilket jag kanske inte skulle gjort i skolan har det inte varit så farligt har faktiskt varit ganska så pigg och knarkat ipren typ varje rast så har mått ganska bra men så fort jag kom hem så kände jag hur trött jag egentligen var =/. Nu ska jag upp och kolla på TOPMODELL sen är det dags att SOOVA !! =P.

Btw. Jag ska vara hårmodell för treorna på öppet hus i höst... ska bli spännande, mitt hår ska bli endå ljusare(!!!) hur det nu kan bli det men det blir säkert bra =P

Inga kommentarer: