Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

tisdag 8 juli 2008

PHOTOSHOP <3<3<3

Usch jag är ett Photoshop freak =P.

Igår satt jag uppe halva natten fast jag hade lovat mig själv att lägga mig tidigt jag redigerade mest massa smått på olika bilder, det finns många lätta saker som går fort att ändra men gör bilden till en helt annan...
Bilderna nedan för tog det mindre än nån minut att fixa men visst lyckades jag ganska bra ändå ? ;)

Den översta bilden har jag bara ändrat på nivåer (Hur enkeltsom helst!) och den understa bilden har jag ändrat kurvor som är lite svårare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nice, den första vart grym! :D

Förresten, jag skullei nte kunna få din MSN adress? Kan va kul att ha så kan vi snacka lite då och då!

MVH Erik, #& Renault Junior (och 940 älskare, den du!)

Anonym sa...

duuh, ska va #6 och inte #&, men det fattade du väl redan :P

Sara Brehmer sa...

Haha Erik jag är inte dum ;)

Anonym sa...

man kan aldrig vara säker! :P