Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

söndag 20 juli 2008

Göteborg =D

Sitter på hotellet i Göteborg och segar mig lite framför datan. Igår var vi på liseberg och hade jättekul vi var bland annat på Carl Einar Häckners varieté och åkte koleradon 10 gånger innan vi gick så vi var väldigt blöta när vi kom till hotellet... Idag har vi varit och ätit en jättegod hotellfrukost och nu kom vi nyss ifrån hotellets jacuzzi så nu ska vi snart checka ut och åka vidare till kinnekulle ring och raceweek.

Spelade in lite på varietén, men klaga inte på mitt filmande, är urkass på att filma... =P

1 kommentar:

Anonym sa...

SV. TACK VAD GULLIG DU ÄR :)

jag säljer inga bilder, inte för att jag inte vill men för att det aldrig har slagit mig in liksom. Sen är det av massa andra anledningar också.. men jag är jätte glad för din komplimang. En dag kanske jag säljer mina tavlor och allt, vore en dröm :)..