Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 23 april 2008

Kullen =P

Förr förra helgen var jag på kullen, det var kuligt att träffa allt folk fast lite segt på licens tagningen. Jag har lovat Danne att ta kort på hans bil så de gjorde jag på både hans och Robins skönheter men saken är att när jag hade lekt med inställningarna innan hade jag råkat komma åt en knapp så jag förminskade formatet så bilderna vart pytte små =P.


På vägen hem stannade vi vid hornborgasjön och tog bilder på trandansen, fickmånga bra bildermen jaghade inte upptäckt att bilderna var i pytte format då så dom är oxå jätte små... men här kommer en bild iaf, går ju integöra mycke annat med dom än lägga in dom på nätet ändå =P.


Min underbara syrra hamnade oxå på bild när vi kom hem, sååå söt <3

Inga kommentarer: