Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

onsdag 9 april 2008

Hos älsklingen =)

Efter att vi hade varit på elmia åkte vi hem till Andreas det var massa mysigt men han jobbade onsdag-fredag så jag fick hitta på nått kul under tiden. På onsdagen satt jag hemma hos honom glodde på TV, pluggade lite och löste ett HELT KORSORD, asså inget sånt där som är lätt och det står frågor utan ett sånt dära med bara massor av siffror, tycker jag var jätte duktigt.


På torsdagen tog jag bussen in till stan (Andreas bor utanför Uppsala) och träffade Sanna från Tierp vi hade jättekul och gick på stan tills båda två var hel fattiga. Kul att träffa henne igen. =)



Bara så alla vet är det såhär sanna ser ut ;)


Fast det kanske är mer såhär, även att den övre bilden är såå söt. =P

På fredagen tog jag också bussen in till stan och hängde med älsklingen på jobbet ett tag inte allt för kul att vara på en lastbilsverkstad men Bobbo höll mig sällskap, efter jag varit där och anledningen att jag var där var att vi skulle gå på bio och vi kollade på Meet The Spartans som faktiskt var väldigt kass, visst man skrattade väl till nån gång ibland men den var väldigt överdriven.


Älskling då... Om jag skullegömma mig för en kamera så skulle jag inte dra upp tröjan och visa hela magen, inte den smartaste killen jag har hittat direkt ;D




Bilden är från http://www.movieweb.com

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHHA

men gud vilka bilder x))
kul å träffa dig å :)<3
pussi<3