Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

torsdag 27 december 2007

ÄNTLIGEN !


Nu har jag pengarna till kameran jag längtat efter så länge ( Canon powershot S5 is).
Guuud vad skönt ÄNTLIGEN en vettig kamera. Vill ha en mer komplicerad kompakt kamera lr SRL link som den heter just nu men nästa steg blir systemkamera.

I morgon ska jag till linköping med mamma Dick Smilla och Theo då kanske de blir av annars blir de på lördag när jag kommit till sthlm. Vill iaf ha den när jag är i gammlastan för alla säger att det är jättefint så vill ta massor av kort, själv har jag inte vart där sen jag var 9år har alltid gjort något annat när jag varit i sthlm.


Bilden är från Google

1 kommentar:

Lilo sa...

Kul med ny kamera! Jag har en digital systemkamera, Nikon D50, som jag trivs jättebra med. Dock är den stor och jag önskar ofta att jag hade en mindre kamera som är lättare att ta med sig överallt. Min dotter är väldigt fotointresserad också och köpte en billigare kamera, liten kompakt sak, och faktiskt tar den riktigt bra foton enligt mig!