Lämmna gärna en liten komentar innan ni går ;)

söndag 30 december 2007

I Uppsala =)

Nu sitter ja hemma hos Andreas i uppsala, snattade datan medans han står i duschen =P
I fredags var jag i linköping med mamma Dick Smilla och Theo vi gick först på ikanohuset en stund och de enda jag köpte var födelsedags present åt Andreas. efterdetåktevi hemtill min kusin och hennespojkvän och dom hade denna underbara tavlan på väggen, vill ha lixx!<3>




Igår kom jag till sthlm redan vid 11 så vi hann att gå på stan innan vi åkte vidare till uppsala och det första jag köpte var KAMERAN =). Sen gick vi på gammlastan en sväng, lite bilder kommer senare. Nu ska jag iaf vara lite social sen i kväll ska jag, Andreas, Henrik (Anderas bror) och jessica gå på bio. =)

1 kommentar:

MissMian sa...

Hej gumman. Vi mår bättre nu i alla fall och än så länge har inte Smilla blivit smittad så vi håller tummarna att hon klarar sig. Vi saknar dig massor!!!!